Tarts Velünk Te is!
20530 regisztrált felhasználó

Tissevits Mónika összes írása

ápr
21.
Hatékony stresszkezelés

A stresszel való megküzdésnek számos formája van. A hatékonyságuk függ a stresszt kiváltó tényező típusától, az egyéntől és a körülményektől. Például, ha csak arra gondolsz, hogy a barátaid hogyan kezelik a vizsgahelyzeteket, egy sor különböző megküzdési módot fogsz látni. Néhányan körbe-körbe járkálnak, és azt mondogatják, mennyire idegesek, mások a tanáraikat piszkálják, hogy árulják el a megoldást.

ápr
10.
A harag és keserűség elengedése

Amikor valaki, akivel törődsz, megbánt téged, két dolgot tehetsz: ragaszkodhatsz a haraghoz, megbántódáshoz és a megtorlás gondolatához, vagy a megbocsátás segítségével továbbléphetsz.

jan
31.
Huszonöt elképesztő pszichológiai tény

Az emberi pszichológia már gyerekkorom óta elbűvölt. Sok minden egyértelműnek tűnik belőle, de amikor igazából belevetjük magunkat az emberi psziché rejtelmeibe, a dolgok rendkívül bonyolulttá válnak. Íme 25 elképesztő pszichológiai tény, amit mindenkinek feltétlenül tudnia kellene!

dec
29.
Az optimizmus és a várható életkor

December vége van. Értékeljük az elmúlt évet, és tervezzük a következőt. A mindennapjainkban is fontos optimizmus ilyenkor különösen időszerűvé válhat. Azok számára, akik még mindig kételkednek ennek a szemléletnek az erejében, egy kutatás eredményeit foglaljuk össze. Boldog, optimista új évet!

dec
13.
A boldogság titka: a segítségnyújtás

A legnagyobb gondolkodók évszázadok óta ugyanazt állítják: a boldogság abban rejlik, ha segítesz másokon. Ugyanezt hallhatjuk már életünk nagyon korai szakaszában: Jobb adni, mint kapni. Ezt a tiszteletreméltó közmondást szinte az anyatejjel szívtuk magunkba. Vajon van-e mélyebb igazságtartalma is eme közhelynek?

okt
14.
Újabb boldogságtippek

Számít a boldogságod. Hajlamosak vagyunk mások boldogságát a sajátunk elé helyezni, és mindenféle kifogást találunk arra, hogy miért hanyagoljuk el a saját szükségleteinket – túl elfoglaltak, túl stresszesek vagyunk, vagy épp nincs elég pénzünk. Ám ha te nem értékeled a saját boldogságod, akkor senki más sem fogja. Azáltal, hogy megfogadod az alábbi egyszerű tanácsokat, máris pozitív változást idézhetsz elő az életedben.

jún
30.
Igazán boldog vagy?

Teszteld magad a Boldogság Ellenőrzőlistájával! Ilyet még biztos sosem láttál, nagyon aranyos cikkel zárjuk a Boldogságprogram második évadát.

jún
24.
6 boldogságfokozó gyakorlat

Linda Esposito cikke alapján

máj
26.
A testmozgás 13 jótékony hatása a mentális egészségre

Sokan azzal a céllal járnak konditerembe, vagy futni, hogy izmot építsenek, vagy szív-és érrendszerük egészségét megőrizzék és természetesen az is, hogy kőkemény testet érjenek el. Ám a testedzésnek vannak „nyakon felüli” jótékony hatásai is. A tudósok nagyjából egy évtizede kezdték vizsgálni, hogy a testedzés hogyan fokozza az agyműködést. Tekintet nélkül az edzettségi szintre vagy az életkorra, a tanulmányok kimutatták, hogy a testedzésnek bizony van néhány igen komoly mentális haszna.

máj
9.
A testedzés boldoggá tesz

Köztudomású, hogy a testedzés jót tesz az embernek. Segít megőrizni a súlyunkat, erősít és segít, hogy idősebb korban is aktívak maradjunk és fiatalosnak, életerősnek érezhessük magunkat. De tudtad, hogy a testedzés boldogabb emberré is tehet?

<< < 1 2 3 > >>
TETSZIK AZ OLDAL? KÜLDD TOVÁBB ISMERŐSÖDNEK!
3212 84 7464
oktatási intézmény klub itthon és külföldön bejegyzés a témákhoz

A következő Klubtalálkozó időpontja:
április 3., 17:00 óra
Ha szeretnél részt venni, jelentkezz be!
A Boldogságprogram fővédnöke:

Prof. Dr. Bagdy Emőke

Felemelő érzés olyan ügy mellé állni, amellyel szívből egyetértek!