Tarts Velünk Te is!
21840 regisztrált felhasználó

Tissevits Mónika összes írása

dec
11.
Hogyan változtasd meg az életed a hála gyakorlásával?

A december a jó cselekedetek hava, ne felejtsünk el ilyenkor megállni egy kicsit, és magunkért is tenni valami jót. Hálát adni azért, amink van, hogy a következő évben megtérülhessen és sokszorosan térhessen vissza hozzánk.

nov
14.
Hogyan változtatja meg a mosolygás az agyat?

Tudjuk, hogy a mosolygás nagymértékben javítja a hangulatot és csökkenti a stresszt. Még jobb, hogy a mosolyodnak nem kell igazinak lennie, tehát a hamis mosollyal is ugyanazt az eredményt érheted el.

nov
2.
6 boldogságfokozó gyakorlat

A pozitív pszichológia arra buzdít, hogy megkérdőjelezzük, milyen gondolatokat és tetteket tudunk megváltoztatni ahhoz, hogy boldogabbak legyünk. A cikkben található gyakorlatok segítenek az érzelmi jól-léted növelésében.

jún
26.
Öt tipp az önbecsülés növelésére

Táplálnunk kell az önbecsülésünket. Ha jól akarjuk magunkat érezni, olyan dolgokat kell csinálnunk, amelyektől ténylegesen büszkének, értékesnek, tiszteletreméltónak érezhetjük magunkat, vagy olyan lépéseket kell tennünk, amelyektől úgy érezhetjük, hogy a kitűzött céljaink felé haladunk. Öt lépéssel közelebb juthatunk az egészséges önbecsülés eléréséhez.

máj
30.
Kezdj el tornázni rosszkedvűen is!

Sokunk elég nehezen tudja motiválni magát a legjobb időkben is. Amikor levertek, aggodalommal teliek, stresszesek vagyunk, vagy más mentális vagy érzelmi problémánk van, ez kétszeresen nehéz lehet. Ez különösen igaz levertség és szorongás esetén – olyankor úgy érezhetjük, hogy a 22-es csapdájába kerültünk.

máj
26.
Mi tart vissza?

Gyakran vagyunk úgy, hogy tudjuk, hogy a testmozgás nagyon fontos lenne, esetleg bele is kezdünk, de nem érezzük azt a bizonyos boldogító érzést az edzés alatt, sőt… Mit lehet akkor tenni, ha úgy érezzük, túl nagy teher lenne a rendszeres mozgás, pláne mostanában, amikor éppen ilyen kimerültek vagyunk?

máj
24.
Sport, mentális és érzelmi élet

A torna, a testmozgás kiváló segítség a depresszió, szorongás, stressz leküzdésében is, erről írtunk előző cikkünkben. Ebben az írásban a testmozgás általánosan is megélhető fejlesztő, erősítő, megtartó, lelki jóllétet növelő hatásairól olvashatsz.

máj
22.
Testmozgás és mentális egészség

Mindenki tudja, hogy a rendszeres testmozgás jó a test számára. Ám ezen kívül a torna egyben a mentális egészségünk javításának is az egyik leghatékonyabb módja. A következő néhány írásunk ezzel a témával foglalkozik részletesen.

ápr
21.
Hatékony stresszkezelés

A stresszel való megküzdésnek számos formája van. A hatékonyságuk függ a stresszt kiváltó tényező típusától, az egyéntől és a körülményektől. Például, ha csak arra gondolsz, hogy a barátaid hogyan kezelik a vizsgahelyzeteket, egy sor különböző megküzdési módot fogsz látni. Néhányan körbe-körbe járkálnak, és azt mondogatják, mennyire idegesek, mások a tanáraikat piszkálják, hogy árulják el a megoldást.

ápr
10.
A harag és keserűség elengedése

Amikor valaki, akivel törődsz, megbánt téged, két dolgot tehetsz: ragaszkodhatsz a haraghoz, megbántódáshoz és a megtorlás gondolatához, vagy a megbocsátás segítségével továbbléphetsz.

<< < 1 2 3 4 > >>
TETSZIK AZ OLDAL? KÜLDD TOVÁBB ISMERŐSÖDNEK!
3212 84 7749
oktatási intézmény klub itthon és külföldön bejegyzés a témákhoz

A következő Klubtalálkozó időpontja:
május 8., 17:00 óra
Ha szeretnél részt venni, jelentkezz be!
A Boldogságprogram fővédnöke:

Prof. Dr. Bagdy Emőke

Felemelő érzés olyan ügy mellé állni, amellyel szívből egyetértek!

 

10 hónapos boldogságprogram témái:

5. hónap: Célok kitűzése és elérése
6. hónap: Megküzdési stratégiák
7. hónap: Apró örömök élvezete
8. hónap: Megbocsátás
9. hónap: Egészséges életmód
10. hónap: Fenntartható boldogság