Tarts Velünk Te is!
21484 regisztrált felhasználó

Tissevits Mónika összes írása

jún
26.
Öt tipp az önbecsülés növelésére

Táplálnunk kell az önbecsülésünket. Ha jól akarjuk magunkat érezni, olyan dolgokat kell csinálnunk, amelyektől ténylegesen büszkének, értékesnek, tiszteletreméltónak érezhetjük magunkat, vagy olyan lépéseket kell tennünk, amelyektől úgy érezhetjük, hogy a kitűzött céljaink felé haladunk. Öt lépéssel közelebb juthatunk az egészséges önbecsülés eléréséhez.

máj
30.
Kezdj el tornázni rosszkedvűen is!

Sokunk elég nehezen tudja motiválni magát a legjobb időkben is. Amikor levertek, aggodalommal teliek, stresszesek vagyunk, vagy más mentális vagy érzelmi problémánk van, ez kétszeresen nehéz lehet. Ez különösen igaz levertség és szorongás esetén – olyankor úgy érezhetjük, hogy a 22-es csapdájába kerültünk.

máj
26.
Mi tart vissza?

Gyakran vagyunk úgy, hogy tudjuk, hogy a testmozgás nagyon fontos lenne, esetleg bele is kezdünk, de nem érezzük azt a bizonyos boldogító érzést az edzés alatt, sőt… Mit lehet akkor tenni, ha úgy érezzük, túl nagy teher lenne a rendszeres mozgás, pláne mostanában, amikor éppen ilyen kimerültek vagyunk?

máj
24.
Sport, mentális és érzelmi élet

A torna, a testmozgás kiváló segítség a depresszió, szorongás, stressz leküzdésében is, erről írtunk előző cikkünkben. Ebben az írásban a testmozgás általánosan is megélhető fejlesztő, erősítő, megtartó, lelki jóllétet növelő hatásairól olvashatsz.

máj
22.
Testmozgás és mentális egészség

Mindenki tudja, hogy a rendszeres testmozgás jó a test számára. Ám ezen kívül a torna egyben a mentális egészségünk javításának is az egyik leghatékonyabb módja. A következő néhány írásunk ezzel a témával foglalkozik részletesen.

ápr
21.
Hatékony stresszkezelés

A stresszel való megküzdésnek számos formája van. A hatékonyságuk függ a stresszt kiváltó tényező típusától, az egyéntől és a körülményektől. Például, ha csak arra gondolsz, hogy a barátaid hogyan kezelik a vizsgahelyzeteket, egy sor különböző megküzdési módot fogsz látni. Néhányan körbe-körbe járkálnak, és azt mondogatják, mennyire idegesek, mások a tanáraikat piszkálják, hogy árulják el a megoldást.

ápr
10.
A harag és keserűség elengedése

Amikor valaki, akivel törődsz, megbánt téged, két dolgot tehetsz: ragaszkodhatsz a haraghoz, megbántódáshoz és a megtorlás gondolatához, vagy a megbocsátás segítségével továbbléphetsz.

jan
31.
Huszonöt elképesztő pszichológiai tény

Az emberi pszichológia már gyerekkorom óta elbűvölt. Sok minden egyértelműnek tűnik belőle, de amikor igazából belevetjük magunkat az emberi psziché rejtelmeibe, a dolgok rendkívül bonyolulttá válnak. Íme 25 elképesztő pszichológiai tény, amit mindenkinek feltétlenül tudnia kellene!

dec
29.
Az optimizmus és a várható életkor

December vége van. Értékeljük az elmúlt évet, és tervezzük a következőt. A mindennapjainkban is fontos optimizmus ilyenkor különösen időszerűvé válhat. Azok számára, akik még mindig kételkednek ennek a szemléletnek az erejében, egy kutatás eredményeit foglaljuk össze. Boldog, optimista új évet!

dec
13.
A boldogság titka: a segítségnyújtás

A legnagyobb gondolkodók évszázadok óta ugyanazt állítják: a boldogság abban rejlik, ha segítesz másokon. Ugyanezt hallhatjuk már életünk nagyon korai szakaszában: Jobb adni, mint kapni. Ezt a tiszteletreméltó közmondást szinte az anyatejjel szívtuk magunkba. Vajon van-e mélyebb igazságtartalma is eme közhelynek?

<< < 1 2 3 > >>
TETSZIK AZ OLDAL? KÜLDD TOVÁBB ISMERŐSÖDNEK!
3212 84 7725
oktatási intézmény klub itthon és külföldön bejegyzés a témákhoz

A következő Klubtalálkozó időpontja:
május 8., 17:00 óra
Ha szeretnél részt venni, jelentkezz be!
A Boldogságprogram fővédnöke:

Prof. Dr. Bagdy Emőke

Felemelő érzés olyan ügy mellé állni, amellyel szívből egyetértek!

10 hónapos boldogságprogram témái:

3. hónap: Társas kapcsolatok
4. hónap: Boldogító jócselekedetek
5. hónap: Célok kitűzése és elérése
6. hónap: Megküzdési stratégiák
7. hónap: Apró örömök élvezete
8. hónap: Megbocsátás
9. hónap: Egészséges életmód
10. hónap: Fenntartható boldogság