Tarts Velünk Te is!
24227 regisztrált felhasználó

dr. Kovács Fatime összes írása

nov
27.
Társas kapcsolatok: a szülő-gyermek viszony

A kapcsolatok közül az egyik legalapvetőbb a szülő-gyermek viszony. Ahhoz, hogy kiegyensúlyozott, boldog felnőttként tudjuk élni az életünket, fontos hogy érzelmileg stabil legyen a szüleinkkel és a gyermekeinkkel a kapcsolatunk.

nov
16.
A boldog kapcsolat titka

Az egyik legfontosabb érték az életünkben a kapcsolataink minősége. Legyen szó akár párkapcsolatról, akár családi, baráti viszonyokról, alapvetően meghatározza a mindennapi életminőségünket, hogy hogyan érintkezünk a környezetünkben lévőkkel.

okt
10.
A lelki egészség elérhető

A mai rohanó, feladatokkal terhelt, teljesítményorientált világban különösen fontos szerepe van a lelki, mentális egészségünknek. Hiszen hogy tudnánk helytállni a munkában, a családban, a társas kapcsolatainkban, ha feszültek, idegesek, fáradtak vagyunk?

okt
7.
Optimizmus nehéz helyzetekben

Elkezdődött az október, számunkra az optimizmus hónapja. Sokan talán már ismerkedtek a leckékkel, csinálják a napi gyakorlatokat. És biztosan sokan feltették már azt a kérdést, hogy hogyan tarthatjuk meg az optimizmusunkat nehéz helyzetekben is. Könnyű optimistának lenni, ha nagyjából jól alakulnak a dolgaink, de sokan vannak olyan élethelyzetben, amikor a legkevésbé ez a szemlélet jut eszükbe. Pedig ilyenkor lenne a legnagyobb szükségük arra, hogy kapaszkodót találjanak valamiben. De hogyan? Miben lehet ilyenkor bízni?

szept
30.
Mi a boldog élet titka?

Nagy sikerrel tartottuk meg a Jobb Veled a Világ Életesszencia Boldogság Klub első alkalmát. Jókedvűen, felszabadultan, elégedetten távoztunk az estről. Ezen az alkalmon a hála volt a témánk, mint a boldogságfokozó technikák egyike.

szept
28.
Hála a gyakorlatban

Kutatások szerint a hála csökkenti a depressziót, az önértékelési problémákat, a félelmeket, a felesleges aggodalmakat, a féltékenységet, a bizalmatlanságot, a magányt és még sok más negatív érzést. Egyszóval: jótékony hatással van a mentális, lelki, fizikális állapotunkra. Most lehet, hogy azt gondolod, megnyugtató hallani ezeket az eredményeket, de ez csak az elmélet. Engem az érdekel, hogyan lehet mindezt a gyakorlatban is alkalmazni. Ez engem is érdekel.

szept
16.
Hogyan legyek hálás a mindennapokban?

Elgondolkodtál már azon, hogy miért hajtasz nap mint nap? Miért kellenek újabb és újabb megszerzendő tárgyak az életedbe? Mit pótolsz a birtoklásukkal? Mi lenne, ha élveznéd, ami megvan az életedben? Ha hálás lennél már most is azért, amivel rendelkezel?

szept
13.
Hálás vagyok érted!

A kapcsolat kezdeti szakaszában még csak a jót és a pozitívat látjuk a másikban. Idővel azonban a hétköznapi taposómalomban hajlamosak lehetünk arra, hogy beleszürküljünk az együttélésbe. Pedig ugyanazzal az emberrel élünk együtt, mégis valahogy mintha elfelejtkeznénk a jó tulajdonságairól. Van egy jó megoldás arra, hogy a kapcsolat ne veszítse el hosszú távon sem a motiváló erejét: legyünk mindennap hálásak a másiknak valamiért!

<< < 1 2 > >>
TETSZIK AZ OLDAL? KÜLDD TOVÁBB ISMERŐSÖDNEK!
4890 84 7830
oktatási intézmény klub itthon és külföldön bejegyzés a témákhoz

A következő Klubtalálkozó időpontja:
május 8., 17:00 óra
Ha szeretnél részt venni, jelentkezz be!
A Boldogságprogram fővédnöke:

Prof. Dr. Bagdy Emőke

Felemelő érzés olyan ügy mellé állni, amellyel szívből egyetértek!



 

10 hónapos boldogságprogram témái:

3. hónap: Társas kapcsolatok
4. hónap: Boldogító jócselekedetek
5. hónap: Célok kitűzése és elérése
6. hónap: Megküzdési stratégiák
7. hónap: Apró örömök élvezete
8. hónap: Megbocsátás
9. hónap: Egészséges életmód
10. hónap: Fenntartható boldogság