Tarts Velünk Te is!
23197 regisztrált felhasználó

Csabai Krisztina összes írása

jún
14.
Aranyszabályok, hogy a mozgás öröm legyen

Szerintem már mindenki pontosan tudja, hogy miért lenne fontos sportolni. Nem baj, hogyha időnként emlékeztetjük magunkat az OECD szörnyen szomorú statisztikáira, de enélkül is már fejből tudnunk kéne a mindennapi testmozgás előnyeit. Ugyanakkor sokaknak – hiába a sok pozitívum vagy a rémisztő adat – a sport, a mozgás szeretete még mindig csak feltételes módú, és még mindig csak „jó lenne megszeretni”-dolog.

máj
2.
Hogyan boldogít a helyes táplálkozás?

Tudtad, hogy a spenót egy folsavban gazdag zöldség, amely ezáltal jó hatással van a hangulatodra? Hogy a lazac Omega-3 tartalma segít megküzdeni a hangulatingadozásokkal?

ápr
25.
Törékeny örömök

Vannak azok a kivételes napok, amikor egyáltalán nem jelent gondot az, hogy észrevegyük a világban rejlő és a minket körülvevő szépségeket. Az ilyen felfokozott lelkiállapotban nem esik nehezünkre, hogy értékeljünk egy, a rég nem látott barátnőnk társaságában elfogyasztott, finom csésze kávét; azt, hogy délután már kabát nélkül sétálhatunk haza a rakparton; vagy egy kellemesen eltöltött családi vagy éppen „énidő”-vacsorát a teraszon. Bárcsak több ilyen nap lenne az életünkben!

febr
25.
Tippek a stresszmentes mindennapokhoz

A mostani bejegyzésemet a The Telegraph életstílus, jóllét rovatából hoztam el nektek, hogy ti is elolvashassátok Arianna Huffington szabályait a jobb alváshoz és a stresszmentes mindennapokhoz.

jan
24.
12 egyszerű motivációs tipp a folytatáshoz

Lássuk be, ha akartunk se tudtunk volna mással foglalkozni az év első hónapjában, mint a céljainkkal, a fogadalmainkkal. Hiába érezzük úgy, hogy olvastunk már minden praktikát és tanácsot, azért ha belefutunk egy-egy ilyen cikkbe, csak beleolvasunk, hátha tudnak benne valami újat mondani. Hátha valaki végre felfedi „A titkot”: hogy hogyan lehet betartani az újévi fogadalmakat.

jan
13.
Az újévi fogadalmak – és ami mögöttük van

Gondolkodtatok már rajta, hogy miért ilyen „misztikusak” az év eleji célkitűzések? Hiszen, gondoljunk csak bele, mindannyian minden egyes nap a legkülönbözőbb célokat valósítjuk meg sorra a családunkban, a magánéletünkben, a munkahelyünkön. Akkor mégis miért olyan rossz az év eleji célok megvalósítási rátája?

nov
30.
Egy egyszerűnek tűnő jótett: a meghallgatás

Nem lehet véletlen, hogy már a kutatókat is foglalkoztatni kezdte, hogy milyen módszerekkel tudnánk fejleszteni a hallgatási kompetenciáinkat. Sok konfliktus a meg nem értettség okozta frusztrációból, olyan félreértésekből adódik, amelyek könnyedén megelőzhetők lettek volna azzal, hogy ha tudnánk egymásra hatékonyan figyelni és hallgatni. Megnyugtató, hogy az amerikai Brown Egyetem neurológusai szerint ez az egyik legkönnyebben fejleszthető készségünk!

nov
8.
Öt tény a boldogság megtalálásáról...

A boldogság egy olyan állapot, amit mindenki el szeretne érni, de gyakran mégis nehezen megfogható. Érezted már valaha, hogy az egyik pillanatban még boldog vagy, aztán hirtelen az eszedbe jut, hogy ez nem lesz mindig így, amitől a következő pillanatban máris kevésbé érezted magad boldognak? Ugye, hogy ez milyen bosszantó?

okt
26.
Pozitív pszichológiai ízelítő

Tudtad, hogy a „pozitív pszichológia” kifejezést először Abraham Maslow használta a Motiváció és személyiség című könyvében 1954-ben? 46 évre rá, a 2000-es évek hajnalán a pozitív pszichológia újjászületett Amerikában, és azóta mi itt Európában is egyre kíváncsibbak vagyunk az üzenetére, a tanulságaira.

szept
21.
Egy tucat boldogságtipp

Következő összeállításomban nemcsak egy boldogabb, felszabadultabb élet hozzávalóit sorolom fel, hanem tippeket is adok ahhoz, hogy hogyan tudod ezeket a gyakorlatban megvalósítani. A többi csak rajtad múlik…

<< < 1 2 3 > >>
TETSZIK AZ OLDAL? KÜLDD TOVÁBB ISMERŐSÖDNEK!
4890 84 7799
oktatási intézmény klub itthon és külföldön bejegyzés a témákhoz

A következő Klubtalálkozó időpontja:
május 8., 17:00 óra
Ha szeretnél részt venni, jelentkezz be!
A Boldogságprogram fővédnöke:

Prof. Dr. Bagdy Emőke

Felemelő érzés olyan ügy mellé állni, amellyel szívből egyetértek!

 

10 hónapos boldogságprogram témái:

5. hónap: Célok kitűzése és elérése
6. hónap: Megküzdési stratégiák
7. hónap: Apró örömök élvezete
8. hónap: Megbocsátás
9. hónap: Egészséges életmód
10. hónap: Fenntartható boldogság