Tarts Velünk Te is!
20892 regisztrált felhasználó

Leckék - Fenntartható boldogság

1. lecke: A fenntartható boldogság titka

Vajon a boldogság tényleg bennünk van? Egy biztos, azért, hogy bármiféle célt is elérjünk az életünkben a figyelmünket az adott célra kell irányítani minden egyes napon, tenni érte, valami újat, valami mást, valami jobbat.

2. lecke: A boldogság fenntartható állapot

Az elmúlt 9 hónap során boldogságfokozó szokásokat tanultunk együtt. Most megmutatjuk, hogyan tarthatod fenn ezt a lelkiállapotot élethosszig.

3. lecke: A boldogsághoz pozitív érzelmekre van szükség

A pozitív érzelmek felfelé ívelő spirálokat hoznak létre. Mi magunk vagyunk a pozitív érzelem forrása, akkor ez azt jelenti, hogy az érzés megújítható? Igen, pontosan, valamint fenntartható!

4. lecke: Az időzítés kulcs a hosszantartó boldogsághoz

A boldogság tortadiagramja azt jósolja, hogy semmitől nem leszünk boldogabbak, ha végül hozzászokunk az erőfeszítésünk boldogságfokozó hatásához. Ezért ki kell alakítani egy ritmust a gyakorláshoz.

5. lecke: A társas támogatás elengedhetetlen érték

A társainktól kaphatunk érzelmi, lelki, és információs támogatást, de nyújthatnak kézzelfogható támogatást is nekünk. Az emberi kapcsolat érték, nélküle semmik vagyunk.

6. lecke: Tedd szokásoddá a boldogságot

A szokások az ismétlés és a gyakorlás révén épülnek ki. Az ismétlés révén a környezetből érkező ingerek automatikusan kiváltják a szokásos viselkedést, mégpedig oly módon, hogy a viselkedés végül automatikus agyi feldolgozásra vált az irányított feldolgozásról.

TETSZIK A CIKK? KÜLDD TOVÁBB ISMERŐSÖDNEK!
3212 84 7705
oktatási intézmény klub itthon és külföldön bejegyzés a témákhoz

A következő Klubtalálkozó időpontja:
május 8., 17:00 óra
Ha szeretnél részt venni, jelentkezz be!
A Boldogságprogram fővédnöke:

Prof. Dr. Bagdy Emőke

Felemelő érzés olyan ügy mellé állni, amellyel szívből egyetértek!

10 hónapos boldogságprogram témái:

1. hónap: A boldogságfokozó hála
2. hónap: Az optimizmus gyakorlása
3. hónap: Társas kapcsolatok
4. hónap: Boldogító jócselekedetek
5. hónap: Célok kitűzése és elérése
6. hónap: Megküzdési stratégiák
7. hónap: Apró örömök élvezete
8. hónap: Megbocsátás
9. hónap: Egészséges életmód
10. hónap: Fenntartható boldogság