Tarts Velünk Te is!
21837 regisztrált felhasználó

Leckék - Egészséges életmód

1. lecke: A testmozgás gyakorlása

Az egészséges életmód nemcsak hogy meghosszabbítja az életünket, hanem életminőségünk javulásához is hozzájárul. A testmozgás és fizikai jó közérzetünk fenntartása fontos meghatározó eleme a jó egészségnek.

2. lecke: Mozogj az egészségedért, mozogj az életedért

A felmérések azt mutatják - és ezt megerősítik a véletlenszerű besoroláson alapuló, széles körre kiterjedő kísérletek is -, hogy a testmozgás lehet az összes boldogságfokozó technika közül a leghatékonyabb.

3. lecke: Miért tesz boldogabbá a testmozgás? 1.rész

Amikor a testedzést másokkal gyakoroljuk, lehetőségünk nyílhat a társas kapcsolatokra, így az nagyobb társas támaszhoz és a barátságok erősödéséhez vezethet. Még a magány vagy az elszigeteltség terhét is könnyítheti.

4. lecke: Miért tesz boldogabbá a testmozgás? 2.rész

A testedzés közben nyomorultul érezhetjük magunkat, de rögtön utána már érezzük a motivációt, az örömet, a szorongás oldódását vagy az általános jó érzéseket. Megéri kitartani és végig csinálni az első nehezebb napokat!

5. lecke: Hogyan gyakoroljuk a testedzést?

A türelem, kitartás, fokozatosság elengedhetetlen, ha a mozgást az életünk részévé szeretnénk tenni. Kövessük a testünk útját, vegyük figyelembe a korunkat, edzettségi szintünket, és a képességeinket.

6. lecke: Tippek, javaslatok sportoláshoz

Mindegy, milyen aktívak, élénkek és sikeresek vagyunk éber óráinkban; ha nem alszunk eleget, akkor annak a hangulatunk, az energiánk, az éberségünk, az életünk hossza és az egészségünk látja kárát.

TETSZIK A CIKK? KÜLDD TOVÁBB ISMERŐSÖDNEK!
3212 84 7748
oktatási intézmény klub itthon és külföldön bejegyzés a témákhoz

A következő Klubtalálkozó időpontja:
május 8., 17:00 óra
Ha szeretnél részt venni, jelentkezz be!
A Boldogságprogram fővédnöke:

Prof. Dr. Bagdy Emőke

Felemelő érzés olyan ügy mellé állni, amellyel szívből egyetértek!

 

10 hónapos boldogságprogram témái:

5. hónap: Célok kitűzése és elérése
6. hónap: Megküzdési stratégiák
7. hónap: Apró örömök élvezete
8. hónap: Megbocsátás
9. hónap: Egészséges életmód
10. hónap: Fenntartható boldogság