Tarts Velünk Te is!
20892 regisztrált felhasználó

Leckék - Az optimizmus gyakorlása

A hónap legfontosabb gyakorlata

Ha lemaradtál az optimizmus hónapjáról, olvasd el a leckéket , és építsd be a mindennapjaidba az alábbi gyakorlatot! Ezzel már sokat tehetsz önmagadért és az optimista hozzáállás kialakításáért.

1. Lecke - Október az Optimizmus hava

Szeretnéd megtalálni a módot, hogyan fejleszd optimizmusra való képességedet? Egy érdekes tanulmány választ adhat a kérdésre.

2. Lecke - Mit jelent valójában az optimizmus?

Kutatók szerint az optimizmus azt jelenti, hogy megválasztjuk, hogyan látjuk a világot. S nem arról van szó, hogy letagadjuk vagy elkerüljük a kedvezőtlen információkat.

3. Lecke - Miért fokozza a boldogságot, ha optimistán gondolkodunk?

Az optimisták szinte minden téren sikeresebbek: szakmailag, a tanulásban, a sportban, a társas világban; sőt még egészségesebbek is. És természetesen boldogabb is az, aki kitartó, aki jól boldogul az emberek között, aki élettel teli, egészséges, és sikeres a munkájában.

4. Lecke - Hogyan gyakoroljuk az optimizmust?

Sokféleképpen lehet gyakorolni az optimizmust, de az első stratégia, amiről szeretnék beszélni nektek, kutatók által letesztelt hatékonysággal bír, amely segít ráhangolódni a derűlátó gondolkodásra.

5. Lecke - Ismerd fel és nevezd meg az akadályozó gondolatokat!

Egy másik stratégia alapján úgy növeljük az optimista gondolatok számát, hogy felfedezzük az automatikusan felmerülő pesszimista gondolatokat.

6. Lecke - Hogyan alakítsuk szokássá az optimizmust?

Vannak optimisták, akik annak születtek, de rengeteg ember vált már optimistává a gyakorlás eredményeképpen.

TETSZIK A CIKK? KÜLDD TOVÁBB ISMERŐSÖDNEK!
3212 84 7705
oktatási intézmény klub itthon és külföldön bejegyzés a témákhoz

A következő Klubtalálkozó időpontja:
május 8., 17:00 óra
Ha szeretnél részt venni, jelentkezz be!
A Boldogságprogram fővédnöke:

Prof. Dr. Bagdy Emőke

Felemelő érzés olyan ügy mellé állni, amellyel szívből egyetértek!

10 hónapos boldogságprogram témái:

1. hónap: A boldogságfokozó hála
2. hónap: Az optimizmus gyakorlása
3. hónap: Társas kapcsolatok
4. hónap: Boldogító jócselekedetek
5. hónap: Célok kitűzése és elérése
6. hónap: Megküzdési stratégiák
7. hónap: Apró örömök élvezete
8. hónap: Megbocsátás
9. hónap: Egészséges életmód
10. hónap: Fenntartható boldogság