Tarts Velünk Te is!
21717 regisztrált felhasználó

Leckék - A megküzdés gyakorlása

1. lecke: Megküzdési technikák a boldogsághoz vezető úton

Minden nehéz élethelyzetben, keresve a válaszokat a megoldásra, mindig nekünk önmagunknak kell megküzdeni a problémákkal.

2. lecke: Megküzdési stratégiák szerepe

Ahhoz, hogy megküzdési módszereinket megismerjük, és újabbakat tudjunk tanulni: értenünk kell, mit is jelent az életünkben a stresszre, fájdalomra adott lelki-válaszunk. S hogy mit tehetünk a legoptimálisabb reakcióért.

3. lecke: Megküzdési módok

Kétféle megküzdési stratégia van, egyik a problémaközpontú, a másik az érzelemközpontú. Melyikre mikor van szükség? Olvass tovább, mert harmadik leckénkből kiderül!

4. lecke: Hogyan gyakoroljuk a megküzdési stratégiákat? 1.rész

Legnagyobb emberi erőforrásunk lehet, ha a traumák után képesek vagyunk nem gyengébben, hanem erősebben, elszántabban folytatni utunkat. Tudd meg, hogyan válthatod jóra a veszteséget is!

5. lecke: Hogyan gyakoroljuk a megküzdési stratégiákat? 2.rész

Fontos, hogy mindig megpróbálj kihozni magadból mindent a boldogulás érdekében. Egyes traumák nehezebbek lehetnek a másiknál, mégis mindig próbálj előre nézni, és akard a megoldást!

6. lecke: Küzdj meg, érj meg lépésről lépésre

Ebben a boldogságfokozó stratégiában is arra biztatunk, hogy haladj lassan, de biztosan! Figyelj a saját benső folyamataidra, és az eredményhez engedd meg magadnak a változást!

TETSZIK A CIKK? KÜLDD TOVÁBB ISMERŐSÖDNEK!
3212 84 7744
oktatási intézmény klub itthon és külföldön bejegyzés a témákhoz

A következő Klubtalálkozó időpontja:
május 8., 17:00 óra
Ha szeretnél részt venni, jelentkezz be!
A Boldogságprogram fővédnöke:

Prof. Dr. Bagdy Emőke

Felemelő érzés olyan ügy mellé állni, amellyel szívből egyetértek!

 

 

10 hónapos boldogságprogram témái:

4. hónap: Boldogító jócselekedetek
5. hónap: Célok kitűzése és elérése
6. hónap: Megküzdési stratégiák
7. hónap: Apró örömök élvezete
8. hónap: Megbocsátás
9. hónap: Egészséges életmód
10. hónap: Fenntartható boldogság