Tarts Velünk Te is!
21717 regisztrált felhasználó

Boldogságtudomány

Prof. Dr. Sonja Lyubomirsky és a boldogságkutatás

A Sonja Lyubomirsky által vezetett kutatás eredményei kimutatták, a boldogságtól az emberek barátságosabbak lesznek, könnyebben kezelik a konfliktusokat, erősödik az immunrendszerük. Mindeközben sikeresebbé válnak, hosszabb és egészségesebb életet élnek.

A pozitív pszichológia és a boldogságtudomány

Mi a pozitív pszichológia? Ha találkozol ezzel a kifejezéssel, biztosan egy smile jel ugrik be, és úgy gondolhatod, ez a tudományág nem lehet más, mint pozitív dolgok vizsgálata, minden ami örömöt és boldogságot hoz az életünkbe.

A Boldogságprogram és a pozitív pszichológia összefüggése

A 10 hónapos INGYENES Boldogságprogramunk a pozitív pszichológia legfrissebb kutatásaira épül.

Tudósok szerint a boldogság tanulható! De hogyan?

A pszichológia meglehetősen régóta foglalkozik, az emberi viselkedéssel, de csak kis ideje kutatja azt, az emberek valójában, hogyan lesznek boldogok.

Happy Planet Index kontra World Happiness Riport: hogy állunk a boldogsággal?

Két nagy ívű felmérésből évről évre megtudhatjuk, mely országokban legelégedettebbek az emberek, vagy épp hol érzik magukat a legjobban.

Mérd meg a boldogságod!

A boldogság talán a lehető legnehezebben megfogható és definiálható érzés. Értelmezése kultúránként, koronként, nemzetenként más és más.

Csíkszentmihályi Mihály, a híres áramlatelmélet, a „flow” atyja

A flow olyan állapotot jelent, amikor az ember teljesen elmélyül abban a tevékenységben, amit csinál. A Chicagói Egyetem professzora, valamint tagja az Amerikai és a Magyar Tudományos Akadémiának.

<< < 1 2 > >>
TETSZIK A CIKK? KÜLDD TOVÁBB ISMERŐSÖDNEK!
3212 84 7744
oktatási intézmény klub itthon és külföldön bejegyzés a témákhoz

A következő Klubtalálkozó időpontja:
május 8., 17:00 óra
Ha szeretnél részt venni, jelentkezz be!
A Boldogságprogram fővédnöke:

Prof. Dr. Bagdy Emőke

Felemelő érzés olyan ügy mellé állni, amellyel szívből egyetértek!

 

 

10 hónapos boldogságprogram témái:

4. hónap: Boldogító jócselekedetek
5. hónap: Célok kitűzése és elérése
6. hónap: Megküzdési stratégiák
7. hónap: Apró örömök élvezete
8. hónap: Megbocsátás
9. hónap: Egészséges életmód
10. hónap: Fenntartható boldogság