Tarts Velünk Te is!
21499 regisztrált felhasználó

Blog

jún
14.
Aranyszabályok, hogy a mozgás öröm legyen

Szerintem már mindenki pontosan tudja, hogy miért lenne fontos sportolni. Nem baj, hogyha időnként emlékeztetjük magunkat az OECD szörnyen szomorú statisztikáira, de enélkül is már fejből tudnunk kéne a mindennapi testmozgás előnyeit. Ugyanakkor sokaknak – hiába a sok pozitívum vagy a rémisztő adat – a sport, a mozgás szeretete még mindig csak feltételes módú, és még mindig csak „jó lenne megszeretni”-dolog.

jún
12.
Az énképről másképp

Manapság már köztudott az, hogy az önértékelésünk szempontjából rendkívül nagy jelentősége van annak, hogy hogyan látjuk magunkat, milyen képet alakítottunk ki magunkról életünk során, vagyis milyen énképpel rendelkezünk. Ezért ahelyett, hogy az énkép jelentőségét kezdeném el taglalni, inkább arról szeretnék röviden írni, hogy mi is az az énkép, hogyan épül fel, és hogyan vélekedtek róla az egyes elméletalkotók.

jún
1.
Egészséges életmód – hogy fogjak hozzá?

Az egyik legdrágább kincsünk az egészségünk. De vigyázunk rá kellőképpen? Eleget teszünk azért, hogy minél tovább megőrizhessük? Képesek vagyunk áldozatokat hozni egészségünk megőrzésének érdekében? Egyáltalán tudjuk értékelni azt, hogy egészségesek vagyunk, vagy már csak akkor szembesülünk azzal, hogy milyen nagy érték, amikor már elveszni látszik?

máj
30.
Kezdj el tornázni rosszkedvűen is!

Sokunk elég nehezen tudja motiválni magát a legjobb időkben is. Amikor levertek, aggodalommal teliek, stresszesek vagyunk, vagy más mentális vagy érzelmi problémánk van, ez kétszeresen nehéz lehet. Ez különösen igaz levertség és szorongás esetén – olyankor úgy érezhetjük, hogy a 22-es csapdájába kerültünk.

máj
26.
Mi tart vissza?

Gyakran vagyunk úgy, hogy tudjuk, hogy a testmozgás nagyon fontos lenne, esetleg bele is kezdünk, de nem érezzük azt a bizonyos boldogító érzést az edzés alatt, sőt… Mit lehet akkor tenni, ha úgy érezzük, túl nagy teher lenne a rendszeres mozgás, pláne mostanában, amikor éppen ilyen kimerültek vagyunk?

máj
24.
Sport, mentális és érzelmi élet

A torna, a testmozgás kiváló segítség a depresszió, szorongás, stressz leküzdésében is, erről írtunk előző cikkünkben. Ebben az írásban a testmozgás általánosan is megélhető fejlesztő, erősítő, megtartó, lelki jóllétet növelő hatásairól olvashatsz.

máj
22.
Testmozgás és mentális egészség

Mindenki tudja, hogy a rendszeres testmozgás jó a test számára. Ám ezen kívül a torna egyben a mentális egészségünk javításának is az egyik leghatékonyabb módja. A következő néhány írásunk ezzel a témával foglalkozik részletesen.

<< < 1 2 3 4 5 6 > >>
TETSZIK A CIKK? KÜLDD TOVÁBB ISMERŐSÖDNEK!
3212 84 7727
oktatási intézmény klub itthon és külföldön bejegyzés a témákhoz

 

Szeretettel köszöntünk a Boldogságprogram blog oldalán.
Ezen az oldalon folyamatosan megosztjuk veled a legújabb boldogságtanulmányokat, továbbá hétről hétre életminőség jobbító, egészségmegőrző cikkeket olvashatsz.