Tarts Velünk Te is!
23003 regisztrált felhasználó

Blog

szept
24.
Légy hálás azért, amid van!

Biztosan előfordult már veled, hogy pocsékul érezted magad, és már attól is irtóztál, ha csak ételre gondoltál. Mekkora megkönnyebbülés volt, amikor újra jóízűen ehettél! Máskor azért lehettél hálás, mert elkerültél egy szerencsétlenséget, vagy megoldottál egy súlyos problémát. Lehet, hogy csak halkan, magadban mormoltál el egy csendes köszönömöt, de az is lehet, hogy olyan boldog voltál, hogy átölelted volna az egész világot.

szept
10.
Tanuljunk a boldog emberektől!

Mindenki boldog akar lenni, csak a nagy kérdés az, hogy hogyan? Egy biztos, nem kell hozzá sem pénz, sem hatalom. Vegyünk példát azokról, akikről azt gondoljuk, hogy elégedettek az életükkel, és megtalálták a maguk boldogságát! Mintaként tekinthetünk a viselkedésükre, mindennapi szokásaikra, az életünket nehezítő helyzetekhez való hozzáállásukra. Mit csinálnak ők jobban vagy máshogy, mint mi?

szept
5.
Indítsd jól a reggeleket!

Kevesen vannak, akik reggelente könnyen kipattannak az ágyból, inkább minden percet kihasználnak a lustálkodásra, egy kicsit még hagyják csengeni a vekkert, aztán nagy kapkodás, rohanás lesz a vége. És aztán az utcán szembe jönnek velük a kedves, kipihent emberek, akik rájuk mosolyognak, és vidám köszöntik őket: Jó reggelt! Ők vajon hogy csinálják?

szept
1.
A boldogság öröme

A boldogságprogram új évadjának első írásaként két alapfogalommal foglalkozunk: az örömmel és a boldogsággal. Ha kicsit megvizsgáljuk ezeket a fogalmakat, talán könnyebben fogjuk tudni tudatosan keresni és megteremteni magunk számára a hozzánk méltó életet.

jún
30.
Belső fényképünk

Vannak olyan szavak, amelyeket nagyon sokszor használunk, ennek ellenére a pontos megfogalmazáson már gondolkodnunk kell. Talán emiatt a homályos jelentéstartalom miatt vannak olyan szavak, amelyek gyakran egészen más fogalmat takarnak egyikünknél és másikunknál. Ilyen szavak az önértékelés, önbecsülés, önelfogadás, önbizalom, melyeket sokszor egymás szinonimájaként használunk.

jún
26.
Öt tipp az önbecsülés növelésére

Táplálnunk kell az önbecsülésünket. Ha jól akarjuk magunkat érezni, olyan dolgokat kell csinálnunk, amelyektől ténylegesen büszkének, értékesnek, tiszteletreméltónak érezhetjük magunkat, vagy olyan lépéseket kell tennünk, amelyektől úgy érezhetjük, hogy a kitűzött céljaink felé haladunk. Öt lépéssel közelebb juthatunk az egészséges önbecsülés eléréséhez.

jún
14.
Aranyszabályok, hogy a mozgás öröm legyen

Szerintem már mindenki pontosan tudja, hogy miért lenne fontos sportolni. Nem baj, hogyha időnként emlékeztetjük magunkat az OECD szörnyen szomorú statisztikáira, de enélkül is már fejből tudnunk kéne a mindennapi testmozgás előnyeit. Ugyanakkor sokaknak – hiába a sok pozitívum vagy a rémisztő adat – a sport, a mozgás szeretete még mindig csak feltételes módú, és még mindig csak „jó lenne megszeretni”-dolog.

<< < 1 2 3 4 5 6 > >>
TETSZIK A CIKK? KÜLDD TOVÁBB ISMERŐSÖDNEK!
4890 84 7789
oktatási intézmény klub itthon és külföldön bejegyzés a témákhoz

 

Szeretettel köszöntünk a Boldogságprogram blog oldalán.
Ezen az oldalon folyamatosan megosztjuk veled a legújabb boldogságtanulmányokat, továbbá hétről hétre életminőség jobbító, egészségmegőrző cikkeket olvashatsz.