Tarts Velünk Te is!
21837 regisztrált felhasználó

6. Lecke - Hogyan alakítsuk szokássá az optimizmust?

Vannak optimisták, akik annak születtek, de rengeteg ember vált már optimistává a gyakorlás eredményeképpen.

Annak ellenére tehát, hogy úgy tűnhet számodra, hogy a természetükből fakadóan optimista társaid fényévnyi távolságra vannak tőled, a gondolkodásmódjuk valójában nem varázslat.

Csupán két dolog kell az optimistává váláshoz: legyen ez a célod, és gyakorold. Minél többet gyakorolod az optimista gondolatokat, annál „természetesebbek” és „maguktól értetődőbbek” lesznek.

Idővel személyiséged részévé válnak, te pedig teljesen átalakulsz. Ekkor már automatikusan és szokásszerűen jelennek majd meg a pozitív meglátások, önmagadtól felfedezed a rosszban a jót, s az optimista gondolkodást csupán a stresszes, bizonytalan időszakokban kell majd „gyakorolnod”, vagy amikor szinte megszakad a szíved valami miatt.

Ehhez csak annyit kell tenned, hogy minden nap tudatosan legalább 1 optimista gyakorlatot végezz el a hónap során!

Emlékezz! Minden egyes pillanatban, amikor magadnak jót teszel és ebből a jóból más is részesül, hozzájárulsz ahhoz, hogy jobb legyen ez a világ.

További érdekes információkat az optimizmusról itt a leckéknél olvashatsz >>

Minden napra kiírunk feladatokat, javaslatokat a Boldogságprogram főoldalára, ezért érdemes minden nap feljönnöd és megnézned a kiírásokat.

Ehhez azonban be kell jelentkezned. Ha még nem regisztráltál, akkor azt itt teheted meg >>

Örömteli tanulást kívánunk Neked!

TETSZIK A CIKK? KÜLDD TOVÁBB ISMERŐSÖDNEK!
3212 84 7748
oktatási intézmény klub itthon és külföldön bejegyzés a témákhoz

A következő Klubtalálkozó időpontja:
május 8., 17:00 óra
Ha szeretnél részt venni, jelentkezz be!
A Boldogságprogram fővédnöke:

Prof. Dr. Bagdy Emőke

Felemelő érzés olyan ügy mellé állni, amellyel szívből egyetértek!

 

10 hónapos boldogságprogram témái:

5. hónap: Célok kitűzése és elérése
6. hónap: Megküzdési stratégiák
7. hónap: Apró örömök élvezete
8. hónap: Megbocsátás
9. hónap: Egészséges életmód
10. hónap: Fenntartható boldogság