Tarts Velünk Te is!
21705 regisztrált felhasználó

21 napos kihívás az egészségedért

Ismét egy kihívásra invitálunk benneteket, mely nemcsak a mozgásról, hanem a kitartásunk növeléséről és megerősítéséről is szól.

Mennyire vagy kitartó és küzdő típus?

A tapasztalatok szerint a 21 nap éppen elég arra, hogy megszeress egy új szokást, és beépítsd a mindennapokba. 21 nap után már valószínűleg hiányozni fog, ha aznap nem csinálod azt, ami mellett addigra elköteleződtél. Ahhoz azonban, hogy a szokás tartós legyen, továbbra is folytatnod kell, hiszen az eredeti célt csak így érheted el.

Május 8-tól 29-ig mindennap teszünk valamit az egészségünkért.

Választhatsz tetszésed szerint, hogy melyik kihívást szeretnéd végigcsinálni.

Akik 21 napon keresztül feltöltik közösségi oldalunkra és megosztják velünk, hogy sikerült emelniük a mozgásmennyiséget az életükben, és a pihenőnapokon is tettek az egészségükért, oklevelet kapnak ajándékba.

Hogy még erősebb legyen benned az elköteleződés, mozogj Jobb Veled a Világ feliratú pólóban! A pólóról az információkat ide kattintva olvashatod >>

1. Fuss! – kihívás kezdőknek 21 napon keresztül

A futás optimistán és egyensúlyban tart, a futás öröm, és ha néha nehéz is, önismeretre tanít.

Mikor fuss? Amikor szeretnél, és amikor van időd. Reggel sokkal tisztább a levegő, nyugalom van, és kevés emberrel találkozol. Ha korán szoktál kelni, akkor ez az időpont tökéletes számodra. Jóleső érzés, hogy letudtad a mozgást, és egész nap kellemes a közérzeted. Este viszont kifuthatod az egész napi munka fáradalmait és a napi stresszt. Sokkal jobban fogsz aludni. A döntés a kezedben van, kezdj bele!

2. Fekvőtámaszozz! – kihívás kezdőknek 21 napon keresztül

Ki szeretne szép karokat, vállakat? A fekvőtámasz megdolgoztatja a kar és váll izomzatát, és a 21 napos kihívás alatt fokozatosan segít erősíteni a kar izmait.
Ne felejtsd! A feszes karok eléréséhez, az integetőháj, a pufi vállak eltüntetéséhez a táplálkozásodra is nagyon figyelned kell.

A fent javasolt kihívások csak ötletek számodra, természetesen, ha másfajta mozgásformával szeretnél velünk tartani a 21 napon keresztül, az interneten már sokféléből tudsz válogatni a saját elképzelésed és erőnléted szerint. A rendszeresség és a kitartás a legfontosabb, mutasd meg magadnak, hogy KÉPES VAGY RÁ! Pihenőnapokat is iktass be, de ezeken a napokon is tégy valamit az egészségedért: gyalogolj, sétálj, kerékpározz!

Mindennap étkezz egészségesen! Több zöldséget és gyümölcsöt fogyassz, növeld a bevitt folyadék mennyiségét, igyál több vizet, csökkentsd a bevitt cukor mennyiségét! Többször egyél, de kevesebbet! Legyen a célod, hogy kerülöd a zsíros ételeket, főzésnél használj olíva- vagy másfajta olajokat, fogyassz teljes kiőrlésű lisztből készült pékárut, tésztát!

Sok sikert, erőt és kitartást kívánunk!

Jobb Veled a Világ!

TETSZIK A CIKK? KÜLDD TOVÁBB ISMERŐSÖDNEK!
3212 84 7744
oktatási intézmény klub itthon és külföldön bejegyzés a témákhoz

A következő Klubtalálkozó időpontja:
május 8., 17:00 óra
Ha szeretnél részt venni, jelentkezz be!
A Boldogságprogram fővédnöke:

Prof. Dr. Bagdy Emőke

Felemelő érzés olyan ügy mellé állni, amellyel szívből egyetértek!

 

 

10 hónapos boldogságprogram témái:

4. hónap: Boldogító jócselekedetek
5. hónap: Célok kitűzése és elérése
6. hónap: Megküzdési stratégiák
7. hónap: Apró örömök élvezete
8. hónap: Megbocsátás
9. hónap: Egészséges életmód
10. hónap: Fenntartható boldogság