Tarts Velünk Te is!
22539 regisztrált felhasználó

2. lecke: A boldogság fenntartható állapot

Viszonylag könnyű dolog rövid időre vidámabbá válni, ahogyan nem nagy művészet egy napra leszokni a dohányzásról vagy rendet tartani az íróasztalon. Az igazi kihívást az jelenti, hogyan őrizzük meg a boldogság új szintjét. Ha te már korábban (talán többször is) sikertelenül próbáltál új irányt adni az életednek, akkor jól ismered azt a jelenséget, hogy „sehogy se működik". Fogadni mernék, hogy működtek a korábbi próbálkozásaid, csak nem sokáig. De vajon miért? Ebben a hónapban ki fog derülni, hogy a tartós boldogságszint-emelkedés elérhető, de csak akkor, ha komolyan veszed a fenntartható lelki jóllét mögött meghúzódó hatóerőket (vagyis a tartós boldogság kulcsait).

Vannak olyan boldogságfokozó stratégiák, amelyek közül ha egyet, kettőt vagy négyet alkalmazol, akkor beindul az a folyamat, amely révén végül boldogabb emberré válsz.

Ha jobban megértenéd, hogyan és miért működnek ezek a stratégiák, akkor vajon hatékonyabban gyakorolnád őket? Nagyobb valószínűséggel kitartanál mellettük? Bizonyosan. Ebben a hónapban megmutatjuk nektek a legfontosabb hatásmechanizmusokat, vagyis azokat az okokat, hogy mitől működik a 10 hónapos kurzus alapprogramja. A fenntartható boldogság öt mikéntjének tudományos szakirodalmon alapuló összefoglalása és értelmezése majd ebben a hónapban olvasható először egyben.

 

A harmadik leckét itt olvashatod >>

Minden napra adunk feladatokat, javaslatokat a Boldogságprogram oldalán, ezért érdemes minden nap feljönnöd és megnézned a napi feladatokat itt >>> vagy letöltheted a havi munkafüzeteket innen >>>

Ehhez azonban be kell jelentkezned. Ha még nem regisztráltál, akkor azt itt teheted meg >>>

Örömteli tanulást kívánunk neked!

TETSZIK A CIKK? KÜLDD TOVÁBB ISMERŐSÖDNEK!