Tarts Velünk Te is!
20786 regisztrált felhasználó
Ezen az oldalon boldogságkutatók által leghatékonyabbnak bizonyult boldogságszintet növelő gyakorlatokat kapsz ajándékba.
A Boldogságprogram fővédnöke:

Prof. Dr. Bagdy Emőke

Felemelő érzés olyan ügy mellé állni, amellyel szívből egyetértek!
3212 Boldogságóra csoport
84 klub itthon és külföldön
7702 bejegyzés a témákhoz
Ingyenes Boldogságprogram
Csatlakozz a 10 hónapos INGYENES Boldogságprogramhoz és közösségi oldalhoz, ami a pozitív pszichológia kutatásaira épül!
Tippek a napi boldogsághoz
Kellene gyorsan valami jó kis ötlet, hogyan dobd föl a napodat? Itt van 54 tipp, amit bármikor elővehetsz, ha kifogytál az ötletekből.
Boldogságóra gyerekeknek
Ha pedagógus vagy, csatlakozz a Boldogságóra szakmai táborához. Ismerd meg a Boldogság óra projektet!
Boldogság „tankönyv”
A pozitív pszichológia lehetőségei a gyerekek boldogságra való taníttatásában. Kézikönyv + munkafüzet pedagógusoknak, gyerekeknek és szülőknek.
Országos klubok
Csatlakozz a hozzád legközelebb levő Boldogság klubhoz! Ha településeden még nincs ilyen klub, jelentkezz klubvezetőnek!
Nemzetközi boldogságprogram
Szeptember 1-től angol nyelven is elérhető a programunk. Add tovább a hírét külföldi ismerőseidnek!
Terjeszd a boldogságot a munkahelyeden
Szeptember 1-től egy komplett programmal segítünk téged, hogyan viheted be a munkahelyedre a boldogságot :)
Terjeszd a boldogságot a családodban
Szeptember 1-től egy komplett programmal segítünk téged, hogyan viheted be a családodba a boldogságot :)
Üzeneted érkezett
Bagdi Bella, a Boldogságprogram elindítója és szakmai vezetője egy üzenetet írt neked. Itt tudod elolvasni.
Boldogságtudomány
Tudd meg, mivel foglalkozik a pozitív pszichológia, kik a legnépszerűbb boldogságkutatók és ismerd meg a legfrissebb kutatási eredményeket!

 

Boldogság tények
A boldogság jót tesz az egészségnek

Optimista és pozitív érzelmek erős védelmet jelentenek az érrendszernek, megóvnak minket a szívbetegségtől, infarktustól, csökkentik a vérnyomást. Bizonyított tény, hogy a pozitív gondolatok 50 %-ban csökkentik az érrendszeri betegségek kialakulásának esélyét.

Blog
Aranyszabályok, hogy a mozgás öröm legyen

Szerintem már mindenki pontosan tudja, hogy miért lenne fontos sportolni. Nem baj, hogyha időnként emlékeztetjük magunkat az OECD szörnyen szomorú statisztikáira, de enélkül is már fejből tudnunk kéne a mindennapi testmozgás előnyeit. Ugyanakkor sokaknak – hiába a sok pozitívum vagy a rémisztő adat – a sport, a mozgás szeretete még mindig csak feltételes módú, és még mindig csak „jó lenne megszeretni”-dolog.

Az énképről másképp

Manapság már köztudott az, hogy az önértékelésünk szempontjából rendkívül nagy jelentősége van annak, hogy hogyan látjuk magunkat, milyen képet alakítottunk ki magunkról életünk során, vagyis milyen énképpel rendelkezünk. Ezért ahelyett, hogy az énkép jelentőségét kezdeném el taglalni, inkább arról szeretnék röviden írni, hogy mi is az az énkép, hogyan épül fel, és hogyan vélekedtek róla az egyes elméletalkotók.

Egészséges életmód – hogy fogjak hozzá?

Az egyik legdrágább kincsünk az egészségünk. De vigyázunk rá kellőképpen? Eleget teszünk azért, hogy minél tovább megőrizhessük? Képesek vagyunk áldozatokat hozni egészségünk megőrzésének érdekében? Egyáltalán tudjuk értékelni azt, hogy egészségesek vagyunk, vagy már csak akkor szembesülünk azzal, hogy milyen nagy érték, amikor már elveszni látszik?

Összes cikk »
Tedd ki a faladra!